Офісний переїзд Суми. Замовити переїзд офісу.
Офісний переїзд Суми вимагає ретельної та правильної організації, оскільки офісний переїзд необхідно здійснити в гранично стислий термін для зменшення простою в роботі співробітників офісу.
Офісний переїзд від компанії «Гарант Переїзд» включає професійні послуги вантажників, упаковку офісних меблів і техніки, вантажно-розвантажувальні роботи, акуратне перевезення спеціально обладнаними вантажними автомобілями різної вантажопідйомності та місткості, розпакування та розстановку перевезеного майна у новому офісі.
Після замовлення офісного переїзду в компанії «Гарант Переїзд» до Вас приїде досвідчений співробітник нашої компанії, який виходячи з обсягу майна, що перевозиться, визначить необхідну кількість пакувального матеріалу, підбере вантажний транспорт відповідного обсягу для переїзду офісу, необхідність розбирання та збирання меблів та обговорить з Вами всі нюанси, що впливають на проведення робіт з офісного переїзду.
Офісний переїзд Суми з компанією «Гарант Переїзд» відбувається таким чином:
- - За кілька днів до початку переїзду до Вас в офіс приїжджає кваліфікований співробітник нашої компанії та проводить попередню оцінку обсягу майна, що перевозиться, проводить розрахунок пакувальних матеріалів та обговорює необхідність у послугах вантажників
- - Після проведення оцінки до Вашого офісу приїжджають фахівці нашої компанії, які проводять розбирання та збирання меблів, упаковують меблі, офісну техніку, складають документацію у спеціальні короби, а потім маркують усі предмети
- - У день переїзду до Вашого офісу приїжджає необхідна кількість необхідного вантажного транспорту та досвідчених вантажників, проводиться винесення меблів та майна з приміщення, потім кваліфіковані вантажники компанії «Гарант Переїзд» проводять акуратне навантаження майна та розміщення у вантажному автомобілі
- - Після приїзду на нову адресу кваліфіковані вантажники розвантажують майно з вантажного автомобіля та заносять майно в нове приміщення, проводять розпакування майна, складання та розміщення меблів згідно Ваших побажань
- - Після закінчення офісного переїзду всі використані пакувальні матеріали вивозяться і Ваш офіс може без перешкод продовжувати свою роботу
Це може бути корисним:
- Довжина - 4.60 м
- Ширіна - 1.70 м
- Висота - 2.00 м
- Довжина - 4.30 м
- Ширіна - 2.10 м
- Висота - 2.30 м
- Довжина - 4.30 м
- Ширіна - 2.10 м
- Висота - 2.30 м
- Довжина - 7.20 м
- Ширіна - 2.50 м
- Висота - 2.40 м
Запитання-відповідь
Скільки коштують послуги вантажників у Сумах?
Ціна послуги вантажників залежить від типу та складності виконуваних робіт. Вартість розраховується погодинно (грн/година), детально можна ознайомитись сторінці цін.
За який час потрібно замовляти вантажників?
Ми рекомендуємо робити замовлення мінімум за 1 день, до виконання робіт, але якщо йдеться про термінову послугу вантажників, то зазвичай протягом 1 години вантажники прибувають у потрібне місце в місті.
Скільки вантажників потрібно для переїзду?
Кількість необхідних вантажників залежить від обсягу меблів і речей, що перевозяться, а також від поверху і ступеня складності маршруту від квартири до меблевого автомобіля. Як правило, невеликий-середній переїзд виконується 2-4 вантажниками. Для більш конкретної оцінки, зв'яжіться з нашим диспетчером.